• 1 KONAČNO U SRBIJI
    Najpoznatiji svetski brend
  • 2 ARCADIA
    Vrhunska akvarijumska rasveta
  • 3 U PUNOM SJAJU
    Napex je ovlašćeni distributer za Srbiju
  •    




Srky Boy
Akvarista



Registrovan: 28 Okt 2012
Poruke: 114
Lokacija: Velika Greda (Vršac)
.
 


VAŠI UTISCI

Zeleo bih da iskoristim ovu priliku da se zahvalim firmi Arcadia, na tome sto mi je poslala dve nove neonke, umesto onih koje mi je BEX kurirska sluzba polomila.

Priča ide ovako. Pre nekoliko dana sam naručio od jednog Pet shopa iz NS-a 3 Arcadiine neonke T5. Freshwater Pro, Plant Pro i Original tropical. Ukupna vrednost 4550 din. I sutradan stignu. Ja platim kuriru, donesem kuci, otvorim i vidim:

 
To su Freshwater i Plant Pro. Iako su bile lepo zapakovane, dve od tri neonke su bile unistene. Kad se tad nisam slogirao nikad necu. Zovem coveka sto mi je poslao. On zove BEX. Ja zovem kurira. Kaze meni kurir, da nije poneo izvestaj o reklamaciji, i da ce doci sutra kod mene kuci da ja to ispunim. Isto kaze da to nije on polomio. Ali da se iz snimka kamera moze utvrditi ko jeste. Isto kaze da mi nece nadoknaditi stetu. Dobro je da ga nisam imao u svojoj blizini. Posaljem preko net-a jednu reklamaciju, pa drugu. Kurira sutradan nema. Ja zovem Bex. Javi se drcan zenski glas, i kaze, moze da napise reklamaciju, ali mi nece sigurno nadoknaditi stetu. Jer nesto lomljivo mora biti zapakovano u drvenu kutiju, u stiroporu, e tek onda hoce da nadoknade stetu. Ja kazem, ako je u drvenoj kutiji i stiroporu, sta ce vam nalepnice ,,Pazljivo rukovati". Ona kaze da im trebaju. Ja kazem sto primate nesto sto nije propisno zapakovano. Ona kaze da primaju. Ja kazem zasto drvena kutija, kad moze metalna, ona cuti. I na kraju ja njoj kazem da je od moje stete gori bio samo bezobrazluk njihovog kurira i njihova neprofesionalnost, i prekinem. Dobro sto ni ona nije bila u mojoj blizini. Smile

Ni sam ne znam koliko sam akvaristicke opreme dobio i poslao putem postexpresa, jednom i sa AKS-om, a ovo je bio prvi i poslednji put sa BEX-om. Dragi moji akvaristi, ne pisem ovo da bi vas odvratio od kupovine slanjem preko kurirskih sluzbi, vec da vidite sta vam se moze desiti ako nemate srece. Na kraju sam je ipak imao dovoljno.

U medjuvremenu posiljalac mi da broj od ljubaznog coveka iz Arcadie. Tu dolazimo do moje zahvalnice. Iako to nije njhova praksa, odlucili su da mi poklone dve nove sijalice, jer se probijaju na nase trziste i zele da njihovi kupci budu zadovoljni. Ja otkacio od srece. Mislim se da li zivim u zemlji Srbiji. Sijalice su danas stigle, preko coveka koji nije kurir, vec moj poznanik.
I tako moja situacija od ocaja, ipak dodje do zadovoljstva.


Izrazavam moju zahvalnost firmi Arcadia, i gospodinu Predragu sto su mi omogucili da uzivam i dalje u ovom hobiju, dok njihove sijalice obasjavaju mog ljubimca. Bio sam ranije a i ostacu veran proizvodima ove firme. I zelim im puno uspeha u radu.
 
dundee
Akvarista


Opomene: 1
Registrovan: 08 Dec 2012
Poruke: 118
Lokacija: Tuzla
 



Konacno pozitivan primjer brige o kupcima!
 
 
 
pakonja
Akvarista



Registrovan: 31 Jan 2013
Poruke: 85
Lokacija: Vršac
 



Svaka cast na profesionalnosti, nesto slicno sam ja doziveo od rainforesta kada su u posti zamenili putovnice od mene i jos jednog lika i rainforest mi je taj paket ostavio gratis a sutradan poslao moj paket.... ipak ima nade! Jos uvek postoje dobri ljudi...
 
 
 
Tiger barb
Akvarista



Registrovan: 18 Mar 2012
Poruke: 273
Lokacija: Novi Sad
 



Aj da i ja pohvalim Rainforesta posto mi je slao mikro i makro elemente jednom prilikom ali ne stizu danima zbog nase super poste...prodje tu vremena i covek mi posla drugi paket bez dodatnog placanja koji je stigao u propisanom vremenu.
Briga o potrosacima kod nas hahahhaha, obicno se svodi na: bas me briga, ako nece on doce neki drugi...
Ali ipak ima lepih primera!
 
 
 
jovica
Akvarista



Registrovan: 13 Maj 2012
Poruke: 1379
Lokacija: Smederevo
 



I ja imam pozitvno iskustvo sa Rainforestom. Mikro i makro elementi, da poslao mi je tako i sam preporucio i posavetovao kako da mi izadje jeftinije. Stvarno je retkost tako sto u danasnje vreme. Hvala mu!

 
 
 
usdp
Akvarista



Registrovan: 11 Sep 2012
Poruke: 114
Lokacija: Smederevo
 



Bex obicno nema tu praksu jer sam upucen u njihove vode, ali prepakuje se tako sto se baca iz ruke u ruku...
inace post expres na moje oci baca posiljku zavedenu kao laboratorijski materijal, veoma lomljivo, drugi put rade isto sa film staklom navedenim kao optika takodje veoma lomljivo, oba puta sam povukao paket kada sam to video, sreca njihova bez ostecenja je bilo. A Arcadiji svaka cast, niti je njihov problem bio (vec konkretne osobe koja je poslala) niti su duzni bili da ista preduzmu o svom trosku, ovo samo pokazuje koliko su razumni.
 
 
 
Cvrc
Akvarista



Registrovan: 10 Jul 2011
Poruke: 520
Lokacija: Sid
 



Aman ljudi u brzim postama rade ljudi sa hiljadama paketa na dan, za pare koje su smesne, a sa kolicinom posla koju je prakticno jedva moguce postici ... Tako da ne ocekujte ne znam kakav transport lomljivih stvari i ne znam cega, postexpres se jos tu i tamo istice kao pozitivan, ali takve stvar saljite busom ako mozete ...
 
 
 
Filip:)
Akvarista



Registrovan: 03 Dec 2009
Poruke: 91
Lokacija: Sombor
 



Bravo za Arcadiu, samo napred, tako se stice vernos kupaca, a onaj ko je ustvari kriv a ostecenje neonki ako zna da je kriv grisce ga savest 100%. Arcadia Bravo Smile
 
 
 
 
manastiriste
Akvarista



Registrovan: 30 Jan 2013
Poruke: 176
Lokacija: Novi Beograd
 



Ja imam pozitivno iskustvo sa jednom firmom iz novog sada od koje sam kupio aqua medic pro plant grow. Imaju posebnu plasticnu cev u koju upakuju fluo cev u sve onom njenom originalnom pakovanju. Stigla fluo cev citava, ja im odmah vratio njihovo DIY pakovanje za transport i sve proslo OK. Post expressom je isporucena posiljka.
 
 
 
Baia
Akvarista



Registrovan: 18 Apr 2010
Poruke: 288
Lokacija: Obrenovac-Srbija
 



Svaka cast na razumevanju, izgleda se svest ljudi na nasim prostorima izuzetno laganim koracima menja! I ja imam pozitivan primer firme koja mi je zamenila digitialni fotoaparat koji sam ja pokvario tako sto sam ga zaprljao peskom i zablokirao objektiv i to sam naveo kao razlog kvara a trazio da mi o mom trosku odrade servis, medjutim ljudi su mi dali novi uredjaj a moj rashodovali iako nisam imao nikakvu vezu niti poznanstvo u toj veleprodaji.

 
 
 
Srky Boy
Akvarista



Registrovan: 28 Okt 2012
Poruke: 114
Lokacija: Velika Greda (Vršac)
 
Radi potpunijeg uvida, evo i slike u cemu su mi neonke poslate. Znaci u svojim fabrickom kutijicama su umotane u novine, a zatim fiksirane u okviru ove nazovimo improvizovane kutije.

Po mojoj proceni mogle su se slomiti samo u slucaju pritiska neceg jako teskog ili neceg sto je baceno preko njih, a u prilog tome ide i cinjenica da su kutijice samih neonki bile spljostene.
Jedna je bila zdrobljena, jedna pukla a treca cela, sto znaci da pritisak nije bio ravnomeran preko celog paketa, vec delimican. Prebacivanjem iz ruke u ruku se to nije moglo desiti.
Na kraju kao sto sam i rekao od moje stete vise je boleo samo bezobrazluk kurira i devojke zaduzene za reklamaciju. Ali to je valjda politika firme.
Inace mislim da ni sam ne bih bolje zapakovao neonke.

 
 
Blue
Urednik
Urednik



Registrovan: 21 Jul 2009
Poruke: 1973
Lokacija: Beograd
 
Neko je kriv sto su slomljene lampe i trebao bi da nadoknadi stetu, bez obzira sto te uvoznik castio novim lampama.
Da li je to prodavac, kurirska sluzba, osiguravajuca kuca ili ko vec, mozes da utvrdis uz pomoc Udruzenja za zastitu potrosaca Vojvodine (potrosac.info), objasnivsi im sve detalje. Obrati paznju da na neki nacin nisi pristao da snosis rizik takvog transporta.
Imao sam jako uspesnu saradnju bas sa tom organizacijom, a ti si nekako i na njihovoj teritoriji. Smile
 
Bojan
Administrator
Administrator



Registrovan: 25 Feb 2009
Poruke: 5661
Lokacija: Novi Sad
 


Ja bih uradio ovo sto je Blue rekao Wink
 
nemanjask
Urednik
Urednik



Registrovan: 29 Nov 2010
Poruke: 1646
Lokacija: Beograd
 



Generalno imamo ogroman problem sa odgovornošću prilikom slanja kurirskim službama, nismo do kraja uredili zakonski poslovanje tog tipa i to kurirske službe maksimalno koriste, praktično nizašta nisu odgovorne! Procedura dokazivanja odgovornosti je dodatni problem a kumovske i burazerske veze pomenutih službi sa onima koji bi po logici stvari trebalo da ih kažnjavaju je problem čitavog društva tako da smo osuđeni na dobru volju uglavnom ljudi koji nisu nizašta krivi. Javnim istupanjima nezadovoljnih blago poboljšavamo stvari ali nedovoljno, naravno i ovaj forum je deo "javnog" pa ne treba zanemariti ni njegov uticaj a loša vest se deset puta brže širi od dobre!
 
jovica
Akvarista



Registrovan: 13 Maj 2012
Poruke: 1379
Lokacija: Smederevo
 
Oni su spremni, kao i ono reklamacija i popravka u "razumnom" roku. E sad kolika je duzina razumnog roka, to je pitanje. Kad je moj monitor bio u garanciji i bio na popravci u garantnom roku, razumni rok je bio 40 dana! Sad
Taman sam se spremao da mu dam 40 dana po hriscanskom obicaju kad neko umre, kad, popravili ga. Za to vreme su mogli i nov da sklope. Gledam i emisiju ne tv za zastitu potrosaca, sta sve rade i kako se ponasaju, ono je strasno. Pogotovu kad je neko potpisivanje ugovora, na rate i slicno. Akcije, za dinar i sl, ne pale kod mene. Samo kes, sto rekao nas narod: "Plati pa klati!". zop
Bar dok se samovolja trgovaca i ostalih ne iskoreni, i ne stane se na put takvim pojavama, gde svi peru ruke od nastale stete.
 
 

NAPEX
WEB DESIGN: Ν Τ Ε Γ Ι Α Ν

vrh strane